zondag 24 november 2013

bright owl en DATC

Al geruime tijd plaatst Erin Koetze van de bright owl een van haar bedachte zendala-tekenplaten op haar blog met de bedoeling tekenaars te inspireren en over de grenzen van het eigen kunnen te gaan.
De Nederlands |  Dutch Art Tangle Club heeft een ontmoetingsplek waar een groeiend aantal leden met elkaar in gesprek gaan over tanglen - eigen gemaakte patronen - en all over the world patronen.
Dit is wat ik van 2 opdrachten gemaakt heb.
Van the bright owl haar tekenplaat opdracht en de lievelings patronen gebruiken van D-ATC .
Ik vond het erg lastig en erg leuk daarbij had ik de behoeft om kleur te gebruiken!
Voor meer informatie kijk bij Errin
Of bij ATC
 Gebruikt: paradox | nzeppel | divadance | holibough | betweed | cadent |  tipple en henna drum!




8 opmerkingen:

  1. This is a lovely zendala. A great choice of patterns and I think it's even more effetive in colour!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi Joke. In kleur is je zendala schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow prachtig en zeker de gekleurde versie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik sluit me graag aan bij de andere opmerkingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So very pretty! I love it in color - & you used it so well! Beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, beautifully done. I had to go back and forth between the two. The colored one is so pretty and I always like a traditional black and white. Just can't pick a favorite :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I LOVE the Henna drum and the colours! Great zendala! Axxx

    BeantwoordenVerwijderen